Exposure

En större sida än detta kommer jag nog inte upp på :P Han har 1.3 miljoner följare så det är ganska mycket följare. Ska komma upp där fler gånger så det är kul! Sen har jag en perfekt deal på insta så jag kommer öka mycket mer! 
Får hoppas det fortsätter gå åt rätt håll. 
Som jag skrivit innan handlar det inget om likes och bli omtyckt i sig, det handlar om ens varumärke. Många följare öppnar flera dörrar, kan ge jobb, pengar, sponsring, samarbeten osv. Det finns många möjligheter när man kan marknadsföra sig själv bland såhär många människor, kommer ha över 30k snart och ska ha över 100k är målet. 
 Skulle aldrig lägga såhär mkt tid på insta/leta shouts för enbart likes och bli omtyckt, det ger ju inte mig speciellt mycket. Visst är det kul med beröm men de får jag tillräckligt av mina nära så jag inte behöver de va random på nätet 🙈 
Det har redan öppnat flera dörrar för mig och då har jag inte sådär jättemkt följare än:) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0