Feel better

Va nära på att strunta i att träna idag, men jag kände jag behövde komma iväg en stund. Nu känns det skönt jag stack iväg o tränade, sällan man ångrar ett träningspass ;) Blev rygg och biceps, ett av de tyngsta passen jag kör. 
 
Ett tips om ni inte alltid vill ta spegel selfies haha, är att filma en och ta en screenshoot :P Ser väl rätt kul ut men det är ju ingen som ser på toan haha. Men det är väldigt bra ljus på gymet så tar gärna bildet där. 
 
 

Ätit bra idag med! Nu flyter det på. När man väl klarat stå emot onyttigheter några dagar vill man inte förstöra det :) Men jag har kommit fram till att njuta av en påse naturgodis en gång i veckan. Tänker på det hela tiden så det får jag unna mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0