Fitnessguru

Fick min leverans från fitnessguru igår. Så nu klarar jag mig nog ett tag iaf ;) Har änsålänge testat aminosyrorna i smaken päron och den va riktigt god!! Som piggelin och hade ingen äcklig eftersmak alls. Ska testa de olika smakerna så kan jag komma med omdöme på de senare :) 
 

 
Yesterday I got my delivery from fitnessguru. So I think I have enough supplements for a while nos ;) I have drinkin the amino acids so far in its reeeally good! Im going to test the proteinpowder and my casein soon and you going to read my thoughts about it :)
 
 
 
Our supplements :P





Kommentarer
Annika

Hej Malin,

Vi är intresserade av ett samarbete med dig och din blogg. Har du någon mailadress vi kan kontakta dig på, för mer information?

Vänliga hälsningar
Annika, La Leia

Svar: Hej! Min email är: [email protected]
Malin

2014-06-27 @ 10:42:24
URL: http://www.laleia.se
Yvonne

Kan inte du göra ett inlägg om vad du tar för tillskott innan / under och efter träning? :)
Grym blogg och grym kropp!

Svar: Jag ska försöka fixa det :) tack så mkt 😊 :)
Malin

2014-06-28 @ 09:51:41
sofia

Vilka sänker gilla du bäst??:) funderat på Rocky road

Svar: Ja den är god!:) har inte testat alla än men rocky road är god! Gillar mint choklad med :)
Malin

2014-07-08 @ 23:37:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0