Födelsedag

Jag kan inte förstå denna lille rackaren snart är 1 år gammal. 1 år sen jag låg på förlossningen!
Mitt liv har inte förändras så mycket för jag har barn, jag har fortfarande tid med mig själv och kan vara mamma samtidigt. Jag trodde ju inte alls det va möjligt innan förlossningen. Det som drabbas mest är väl att jag och Danny inte hinner umgås så mycket när båda tränar och sen är man mycket med Vincent, så vårat förhållande kommer lite i skymundan tyvärr. Tror det är väldigt lätt att det gör det under barndomsåren och därför är statistiken så hög att man gör skiljsmässa/ gör slut när man har småbarn. Men funderar om vi ska träna lite mindre så vi har mer tid med varandra, speciellt nu på sommaren när man kan göra mer saker. Man hinner ju knappt nåt nu när båda tränar 2 timmar per dag, är 4 timmar som försvinner. Så trädgården har jag inte heller prioriterat för när det väl är fint väder vill man sola haha. 
Vi ska iaf kanske på bio i helgen, sen är ju midsommar snart och då åker vi till Öland :)
 
 
 


Kommentarer
Emilie

Sååå söt miten kille :) Jag tror att de är väldigt vanligt de du säger angående att sambon kommer lite i "andra hand" vi hade de precis så iaf första 1,5 åren. Men de första tiden då dem är små är dem ju oftast mer med modern. De är amning, dem vaknar på nätterna så oftast tjejen spm går upp med tanke på att den andre ska upp å jobba dagen där på. Ja va sjukt trött i början, fick kanske 4 tim sömn per natt dem första månaderna. Så man va lite trött då ;)

Svar: Ja om man inte får nån sömn är de ju ännu svårare att orka hitta på saker. Men man får ta igen det senare ;)
Malin

2014-06-07 @ 19:12:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0