Fräsch

Nu har det varit soligt ett tag så man kunnat bygga lite på sommarbrännan. Känner mig mycket fräschare med lite färg! 

Tänkte lägga upp mitt nya träningsschema senare. Nu får de bara bli 5 träningspass i veckan, som faktiskt kan va rätt skönt nu när det är sommar, och jag ska nog köra triceps lite försiktigt för tycker de blivit förstora som syns på bilden nedan. När armen spänns blir armen förstor enligt mig. Nån som vet hur jag bör träna armarna så de inte blir större? Är de lägre vikt och fler reps som gäller?





Kommentarer
Anonym

Lägre vikt, fler reps!

2014-06-11 @ 12:36:45
yesica

Hola eres entrenadora donde radicas en ny

2014-06-13 @ 02:56:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0