frosshelg

Ja då blev det en frosshelg igen då det varit midsommar och allt. Tycker det va tråkigt vi inte firade midsommar nåt, va bara hos Dannys mamma och umgicks, blev mest fotboll så sådär kul för mig. Jag älskar va många, fira högtider osv, men det blir så sällan vi gör det. Börjar känna jag vill se mer och hitta på mer saker. Vi sitter bara hemma hela tiden och tränar typ. I sommar måste vi göra mycket iaf! Behöver komma bort känner jag.. Redan varit midsommar så snart är väl sommaren över. Börjar känna mig stressad över att vi inte gjort nånting än eller njutit av vädret. Men snart har Danny semester och då ska va bannemej inte sitta hemma! 
 
Nu blir det att återgå till mina rutiner med träning och kost!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Funkar det att bara vara hemma med Vincent? Våran tjej blir snart tio månader. Hon hatar att vara hemma, tom sitta ute på trappen är roligare. Vi gör saker heeela dagarna, väldigt skönt ändå.

Vi firade inte heller midsommar riktigt. Jag och sambo var bjudna på fest men vi kände inte för att lämna bort dottern hennes första midsommar, ville binda kransar och ta kort osv. Men nästa sommar har vi många vänner som fått barn så då kanske vi tar en mer barnvänlig fest här hemma.

Svar: ja det funkar :) Han är inte så krävande, skulle kunna sitta i sin stol och leka med sina leksaker hela dan typ haha. Nu gör han ju inte det, men han klagar inte så jättemkt. Men när det blir fint väder igen ska vi passa på att åka iväg på pickning, va vid sjön osv så han får komma ut lite :)
Malin

2014-06-22 @ 11:14:15
Elektra

Känner likadant, men tror det beror mycket på vädret också... Fick ångest när jag kollade på bilder från förra sommaren då vi redan i juni varit och badat en massa gånger med barnen, druckit vin på uteserveringar, varit ute och gjort saker hela tiden. Nu har vi suttit inne och ugglat, gått till gymmet, kollat på serier. Haha, skitsommar. :P
Känner att nu jäklar ska resten av sommaren bli bra, rätt vad det är så är det vinter igen.

Svar: Ja man blir stressad av detta kassa väder! Jag älskar sommaren och vill passa på att njuta denna delen av året haha! Men de blir säkert fint snart! :)
Malin

2014-06-23 @ 10:25:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0