Inga måsten

Just nu har jag inget inbokat, inga måste, man kan göra det man vill. Det enda är bvc på torsdag, är Vincents ettårsbesök och jag hoppas vi kan få en salva/ antibiotika utskriven då Vincents svinkoppor blivit värre och större :S Är ju en läkare med under ettårsbesöket så bra vi kan kolla upp det då.
Vincent kan sätta sig upp själv utan problem nu, även på golvet, såg det första gången igår :) Men det är jobbigt när han ska sova och han sätter sig upp hela tiden haha. När jag kom in igår hade han somnat på magen med benen på huk :P
 
Sen om en vecka åker vi till Öland, längtar, kommer bli jobbigare med den kassa internet men tror det är bra om jag kan komma ifrån mobilen lite :) Så imån ska jag leta efter en midsommar outfit.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0