Innan min graviditet

Flera har undrat hur jag såg ut innan graviditeten, va jag lika smal? Tränade jag mycket? Jag va smal, tränade pass ibland och lallade lite på gymet, för visste ingenting om styrketräning då. Jag lärde mig allt om styrketräning under min graviditet, läste massa fitnessbloggar, instagram, youtube och sökte mkt på google. Min kunskap växer för varje månad för jag älskar fitness och allt runtomkring och jag vill verkligen utvecklas :)
Så jag va smal men inte fit, hade mycket mer fett och va inte allt lika fast som idag, men jag vägde lika mycket.
Jag va mestadels nöjd med min kropp då, men inte helt, saknade att känna mig fast, hatade mina armar. Är iaf mycket mer nöjd med min kropp idag än för 2 år sen :)
 

 
Many of you have wondering how I look before my pregnancy. Was I skinny? Did i exercise a lot?. I was skinny but not fit but my weight was the same as today. I used to workout sometimes but I didn´t know anything about weightraining. I learn everything about weighttraining when I was pregnant. I was reading a lot of fitnessblogs, instagram, youtube and google was a big help for me. And my knowledge of fitness grow for every month cause its my passion and I love to see the results on my body!
I was happy with myself before my pregnancy but I had my complex, I hated my arms and I had more fat on my body. I´m so much more happier with myself today then before my pregnancy :)
 
 
 
 




Kommentarer
Sara

En liten fråga bara... Har läst din blogg länge, och förstått att du gjort en bröstförstoring.. Jag ska själv oxå göra det i höst och är lite nyfiken.. Hur mycket la du i dina? Är du nöjd med storleken? Jobbigt att träna med så stora bröst? Du har sjukt fin kropp!!!

Svar: Tack så mkt ^^ Jag opererades på citadellkliniken av Jörh Bohn. Har 495cc ultra höga i märket Allergan soft touch (de fastaste runda). Jag är väldigt nöjd men de hat blivit mindre efter graviditeten. De är inte jobbigt alls :) de som är jobbigt är att de sitter bakom muskeln o påverkat mig i vissa övningar.
Malin

2014-06-26 @ 10:41:08
Johanna

Åh så kul att se före och efter! Fin innan också men din kropp nu är jättefin!

Svar: Tack ska du ha 😊 :)
Malin

2014-06-26 @ 11:11:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0