Månadsbild

Minns ni att jag alltid tog foton den 9:onde varje månad tror jag det va, för att se utvecklingen, med samma kläder :) Såg stor skillnad varje månad och det är en väldigt bra morot. Nu gör jag inte det då jag inte ser så stor skillnad då jag gått ner allt fett. Men kan rekommendera att fota kroppen i samma vinkel och sen jämföra :)
 
 

 
Last summer I was taken a before and afterpic in this clothes once a month. I saw a big progress everytime I took this picture in this clothes. It´s a really good way to keep you motivation - take plenty of pictures and then compare them and see how far you actually have come on your journey.
 
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0