New day

Haaaaatar denna tiden på månaden! Tror mina hormoner har blivit mer tydliga nu, dagen innan mens och de första två dagarna kanske så är mitt humör och tålamod hemskt. Jag sa till Danny att den är nära för kände de så tydligt då jag va ängslig osv, och dagen efter kom den. Innan la jag inte märke till dessa tecken. Beror kanske på att jag tog ppiller och då svajjade humöret hela månaden. Men det påverkar hela min vardag och de runtomkring. Även min träning påverkas. Gjorde fyra benövningar sen stack jag hem för ville bara gråta. Köpte lite naturgodis då jag tycker synd om mig själv. Så min träning har inte alls gått bra den senaste tiden, inte känt mig motiverad eller att de varit särskilt kul :/

Tänkte lägga upp en till video imån men den senaste verkade inte så uppskattad så struntar i det. Får försöka hålla mig till mina vanliga videos på övningar och skippa inspovideos då vissa inte förstår skillnaden. 





Kommentarer
Emelie

Vad tråkigt att du känner så Malin :( Kan förståatt det inte är roligt när människor inte uppskattar det man faktiskt gör. Men jag tycker inte du ska sluta göra inspo videos, jag tycker det är jätte kul att kolla på :) Fastän jag kanske inte är lika duktig på att träna längre ^^

Svar: Tack så mkt :)
Men det är förståligt, jag rörde inte en fena när jag va gravid, åt i stort sett bara haha!
Malin

2014-06-12 @ 21:41:18
URL: http://misstrong.blogg.se
Malin Borås

Faktiskt skönt att höra att även en sån otroligt inspirerande tjej som du också kan ha sina down-perioder när det kommer till träning, det visar nog bara att vi alla är människor!
Jag må vara dålig på att kommentera och visa att jag följer dig men tycker allt du lägger ut är jättekul! Dina videos ger många bra tankar och idéer om hur man kan träna, speciellt då den med din son, hihi!
Tror inte man ska överanalysera för mycket, ibland är det skönt att ta det lite lugnare med! Med din kunskap och erfarenhet så tror jag det kommer gå finemang för dig :)

Svar: Hej! Tack så mkt!:) ja man får väl tillbaka motivationen ordentligt igen hoppas jag :) tills dess är de bara o fortsätta träna så man inte tappar musklerna :)
Malin

2014-06-12 @ 23:28:04
janna

Har just hittat din blogg och är döavundsjuk på din kropp... Bara att inse att fast jag tränat hela vintern så skulle det vara dax att deffa lite också för att få något ordentligt resultat men jag blir så trött och irriterad när jag försöker äta lite mindre, vad gör jag för fel? Men håller med föregående kommentar, skönt att läsa att även du är mänsklig. :)

Svar: Hej! I Början brukar de va svårast och kroppen behöver ställa om sig på ett mindre kaloriintag, så försök hålla ut i iaf två veckor så känns de säkert mkt lättare sen :) Me drick mkt protein, jag äter va tredje timme, proteinrikt och viktigt du får i dig tillräckligt med näring :)
Malin

2014-06-13 @ 07:04:20
quinnofheels

Jävla losers. Skit i dem Malin.
Lägg upp fler videos! Superbra inspo :D
Du är skitsnygg <3

Svar: Tack så mkt :)
Malin

2014-06-13 @ 09:42:03
Anonym

det kommer at gå åt rett håll igen.

2014-06-13 @ 09:55:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0