Ny portal

Jag kommer inom en snar framtid va toppbloggare på vimedbarn.se, superkul! Känns mer som rätt forum för mig för vill fortsätta blogga om mammalivet och träning, hur jag fick tillbaka kroppen efter graviditet och min utveckling inom träningen. Allt innehåll kommer föras över till den nya bloggen så det blir ingen skillnad för er, den kommer också fortsätta heta www.fitnessmom.se (www.fitnessmom.vimedbarn.se), ni kommer komma in på min blogg med båda de adresserna, så belovely.blogg.se kommer inte längre va aktuellt sen ni som fortfarande söker på det :)
Men jag säger till när jag har min nya blogg, men det lär ni märka :) 
 
 
Jobbar lite med min nya header, kommer nog göra de två högra bilderna väldigt ljusa och skriva fitnessmom.se där :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0