Nya tag!

Allt har känts skit idag. Beror dels på min dåliga kost, min mage är såå uppblåst och känner mig i oform och är inte alls taggad på att träna.. Men från och med idag ska jag va superstrikt med maten. Inga snabba kolhydrater förutom min gröt på morgonen, inget mer, ni får se en bild imån på varför jag inte mer kommer äta snabba kolhydrater. Men måste bara stå emot alla frestelser för det är inte värt att njuta den korta stunden och få alla dåliga biverkningar efter som jag får. Idag är det ju första juni, sommaren börjar idag, då tänker jag inte förstöra mina resultat för jag börjar vräka massa skit :/ 






Kommentarer
Veronica

Hej Malin!
Har börjat att dela på muskelgrupperna i min träning, har du något bra tips på övningar för överkropp? Kör än så länge hemmaträning, där jag använder ett par hantlar med olika vikter samt en boll och en matta.
Med vänlig hälsning, Veronica.

Svar: Hej!
Bicpes kör jag alltid vanliga bicepscurl, det är den enda jag vet som man kan göra hemma, triceps kör jag med triceps curl (bakom huvudet), även smala armhävningar funkar. Rygg kan du köra militärpress med hantlar och axellyft med hantlar för axlarna :)
Malin

2014-06-02 @ 07:54:57
Josse

Du är inte glutenallergiker då?

Svar: Äter ingen gluten så lär va kolhydrater jag är känslig mot
Malin

2014-06-02 @ 10:00:22
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Anonym

Tack för tipset! :)

2014-06-02 @ 20:02:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0