Outfit

Idag har jag och Danny varit och shoppat en jäkla massa till Vincents kalas. Är så glad för jag ÄNTLIGEN hittade jättefina kläder! Blev två superfina spetskjolar med perfekt strech, en i vitt och en i blått, kostade bara 99kr st. Sen köpte jag en kort blommig tshirt som ska va till den höga kjolen, superfint och somrigt. Det kommer upp bilder på min outfit på söndag :)Kan verkligen inte fatta att han är ett år redan! Exakt nu kom mina föräldrar och lillebror och hälsade på BB och fick träffa Vincent för första gången.
 
Today Me and my family have shopping a lot for Vincents birthday on sunday! Im so happy that I FINALLY found perfect clothes for his birthday. Two shirts and one short shirt. Im going to shpw you guyes my outfit on sunday :)
I cant believe that he is one year already!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madeleine

Jävlar va bra röv du har fått haha!

Svar: Tack :) Men byxorna är en fördel för rumpan med :P
Malin

2014-06-28 @ 13:47:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0