Påfyllning

Fick hem ett flak celsius i veckan, det behövdes för de går åt fort när två dricker det. Men jag dricker max en per dag, vill inte missbruka drycken för mkt vilket är svårt då de är så goda! 
Det är iaf perfekt att Celsius samarbetar med freddy! Älskar Celsius och Freddy så det är en perfekt kombo :)

Om ni är intresserade av att bli ambassadör för Celsius så är det bara att maila dom. Finns email på www.celsiussverige.se. Man ska vara utåtriktad som person, såklart gilla Celsius och gärna va involverad i träning och hälsa. 





Kommentarer
Malin

Jag har en fråga, och jag menar absolut inte att vara nedlåtande på något vis utan undrar bara hur du ser på saken. Vad tycker din sambo om att du lägger ut så utmanande bilder? Du gör det ju uppenbarligen för uppmärksamheten så bara undrar vad han tycker? Och hur ser du på det?

Svar: Han börjar vänja sig och accepterar det mer och mer. Och nej inte enbart för uppmärksamheten utan alla bilder har en mening bakom, genom att öka i följare. Mina bilder blir lätt utmanande när man har större bröst och har en fitnessida. Bilder i overall går inte precis hem på de sidorna
Malin

2014-06-12 @ 20:57:12
Linda

Vad är det för skillnad på Celsius O redbull? :) tack för bästa inspobloggen

Svar: I redbull är de mest socker, mkt kalorier och inte speciellt mkt koffein, inte mkt vitaminer/mineraler heller tror jag?
Celsius är bättre än redbull och om man är ute efter att bli pigg funkar iaf celsius väldigt bra på mig :)
Malin

2014-06-12 @ 23:19:11
Madde

Inget socker och typ samma koffeinhalt om man jämför storlekarna på burkarna . Det finns liksom sugarfree redbull och fungerar precis likadant som Celsius. Kan vara bra att veta!

Svar: Nej de är mkt mindre koffein i redbull och monster. Är 56mg koffein i celsius/100ml o innehåller mer vitaminer/mineraler än de andra energidryckerna som innehåller 32mg koffein/100ml.
Malin

2014-06-14 @ 13:47:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0