Q/A

Som jag skrev igår morse så ska jag nu ha en frågestund Jag får massa frågor hela tiden så passa på nu att ställa de frågor ni vill ha svar på så hoppas jag att jag kan hjälpa så många som möjligt :) Det kan va allt från träning, mammalivet, kost, träningsövningar, kost. Ja det mesta :)
Shoot!
 

 
 
As I promise yesterday I´m now going to have a "question/answer time" everyone who has any question to ask me, do it here in the comments and I hope I can help you and give you some answers :) You can ask me anything. About my parenting, recipes, exercises and so on :)
Shoot!
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Kan du inte ge förslag/ mall på ett tränings o kost schema för en "nybörjare" ?:) lite svårt att ibland lägga upp de själv?:)

2014-06-24 @ 08:49:31
Anonym

Jag undrar hur ditt kaloriintag ser u och hur du har fördelat proteiner, kolhydrater och fetter.
Tacksam för svar
-M

2014-06-24 @ 08:58:06
aworkingprogressindeed

Vad har du koncentrerat mest på för övningar på rumpan?

2014-06-24 @ 09:04:11
Anonym

Hur ofta bör man köra kondition om man vill få bort fettet på magen och låren?

2014-06-24 @ 09:14:01
Anonym

Har du förslag på några bra armövningar utan redskap?

2014-06-24 @ 09:16:16
Anonym

Vad hr du haft för särskilda kost och träningsvanor? Har du bara gymmat eller tränat på annat sätt? 😊

2014-06-24 @ 09:19:42
dani

Vilken storlek har du på din neon rosa bikini från hm? Tänkte beställa den men har lite svar att bestämma vilken strl jag ska ta :)

Svar: Jag har L :)
Malin

2014-06-24 @ 09:48:08
Sarah

Hej!
Hur ofta kör du kondition och vad för kondition och hur mycket?:)

2014-06-24 @ 09:50:13
Nadja

Hej! Jag är 17 år och har inte råd med ett gymkort. Därför springer jag oftast eller går en pw MEN jag undrar om du kan visa ett par (rätt många) bra övningar som är effektiva för hela kroppen (speciellt för mage och rumpa) som man kan göra hemma utan några redskap osv. Tack i förhand!

2014-06-24 @ 10:42:44
URL: http://nattstad.se/nadjawlodarczyk
Anonym

Vad är det oftast för typ av mat du äter till, frukost,lunch,middag och mellanmål när du "deffar"?
Kram

2014-06-24 @ 10:42:58
Jenny

Hur tidigt efter förlossningen började du träna och hur såg övningarna ut?
Man ska ju undvika vissa magövningar i början innan magmusklerna växt ihop, hur tränade du din mage?
Jag födde barn för 3 månader sedan och så fort min bebis somnar på dagen så försöker jag också sova för att inte brytas ner totalt av sömnbristen, så någon träning hinns inte med vilket är jättetrist. Hoppas såklart att lillbebis ska få bättre sovvanor snart, men hur fick du ihop allt med sömn och träning i början?
Gick du på ngn speciell diet efter förlossningen?
Hur gammal är du?
Tack på förhand och grattis till jättefint träningsresultat!

2014-06-24 @ 10:52:26
Nina

Jag har länge tänkt göra ett test över kroppssammansättningen (fett, muskler osv). Vart gjorde du ditt?

2014-06-24 @ 11:44:00
URL: http://blogg.ninamoller.se
Amanda W

Jag fick barn för 9 månader sedan och fick göra kejsarsnitt så har inte kommit igång med träningen än, men nu är det dags. Jag skulle vilja veta vad du kör för magövningar. Vet att jag har lite separerade magmuskler och har hört att man inte ska göra vissa magövningar typ situps eller andra övningar där man böjer magen utan bara köra olika plankövningar stämmer det? vill få en tajt mage som dig och få bort underhudfettet på magen och kärlekshantagen (vet att man inte kan punktförbränna). Skulle du inte kunna lägga upp alla magövningar du gör samt antal rep och set och hur många gånger i veckan du tränar mage? Är 168-169cm och väger 60-61kg. Behöver verkligen hjälp. Tacksam för svar.

2014-06-24 @ 11:53:47
Jessica

Hur brukar ni underhålla Vincent om dagarna? Har han börjat säga några ord?

2014-06-24 @ 12:10:48
Lidia

How can I get abs like yours? And lose weight in my legs and butt? Please I need your help! :)

2014-06-24 @ 14:03:08
lina

Har du och din sambo fått ett bättre sexliv sedan du fått en så sjukt snygg kropp? :)

2014-06-24 @ 14:44:32
Mirela

Do you think protein is a "must have" if you want your glutes to get bigger??

2014-06-24 @ 20:29:24
Anonym

Ligger alla dina recept i din kost kategori? Eller kan du lägga ut på bra recept där ren mat ingår som.utnämnt tidigare? :)

2014-06-24 @ 20:41:27
johanna

Hur känner du inför att ev. bli gravid igen om en tid (läste nånstans här i bloggen att ni nog vill ha fler barn) och då låta kroppen gå igenom den stora förändringen igen som det innebär och då sen få börja bygga upp igen? Kan tänka mig att det skulle kännas lite tråkigt när man kämpat så för den kroppen... :)

Svar: Hej! Ja det känns ju sådär, men jag kommer nog inte vilja ha barn de närmsta åren så jag hinner njuta av min kropp och träning ett tag till :) sen har de inte varit svårt att komma i form efter då jag tycker träningen är så kul :) så hoppas intresset och orken finns kvar efter nästa barn :)
Malin

2014-06-26 @ 08:32:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0