Roompaa

Jag har aldrig riktigt trivts i blått men jag gillar denna blåa färgen jättemycket! Denna veckan kommer jag få hem två par wrup, ett flak celsius och nu kommer jag köra på fitnessgurus kosttillskott så det kommer komma omdöme om de senare. Jag har ju bara smakat en smak tidigare så ska bli kul att testa de andra smakerna.
Men det kommer sannerligen komma upp många bilder på mina nya wr.up. Ett par gråa snug och ett par svarta träningstights <3
 

 
I've never feel comfortable in blue clothes, but I'm really in love with this blue traingingsset from Freddy!
This week I'm going to receive two pairs of wrup, one grey and one in black <3  So I think you going to see many pics this week on my fabolous wr.up pants :P
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Är du sponsrad/vilka sponsorer har du? Eller köper du hem alla dina Wr.Up? :) Har du några favoriter?

Svar: Alla byxor jag har nu har jag köpt själv :) Men har nyligen fått ett samarbete med fitnesslifestyle sen skickar även celsius ut freddykläder 👍 :) Jag älskar mina långa träningstights och mina ljus beiga snug <3
Malin

2014-06-23 @ 21:16:40
vanessa

Jag personligen tycker fitnessgurus proteinpulver smakar skit. Testat alla smaker...ända som va god va deras isolate mint choklad. Haha

Svar: Ja de är väldigt söta. Men då kanske jag kan ta mindre av det i min gröt och kvarg när de är så sött. Dricker sällan shakes. Men de kommer komma omdöme om smakerna senare så får vi se :)
Malin

2014-06-23 @ 21:29:00
URL: http://booblusisous.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0