Rynkor på magen

De flesta som har fött barn eller gått ner mycket i vikt har mer eller mindre lös hud. Huden är enastående som kan töjjas så pass mycket som under en graviditet och sen dra ihop sig till nästan usprungsläget. Men den är ju lite slappare och den skrynklar sig väldigt lätt vid magen och vid sidorna om jag vrider mig då jag har så lite fettprocent, så det är bara tunn hud på magen. Men det stör mig inte men även jag har lös hud och det är mycket värre om jag böjer mig mer framåt. Men som jag skrivit innan så accepterar jag detta för jag vet det kunde varit mycket värre :) Men en superfast mage har jag verkligen inte när det kommer till huden.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0