Shoppingdag

Tanken va att hitta nån fin sommartopp och sommarklänning idag men hittade imgeting jag gillade. Allt har bara dålig passform vad jag än testar, och klänningar finns det inga fina, mest tråkiga basklänningar, men vill ha den extra fin på Vincents ettårsdag. Så får kika på nätet iaf. Köpte iaf hem två baslinnen, mjukisshorts, en bikini och en vit söt tunn kofta :) Jag trivs bäst i baskläder som sitter snyggt och skönt på kroppen. Har väldigt svårt för kläder utan stretch som bara hänger, typ siden osv. På vissa är de supersnyggt men jag känner mig inte fin i det. Som linnet nedan, snyggt med den slappa looken men framifrån ser jag bara tjock ut då den inte va figursydd alls. 


Detta är mer min stil :P




Kommentarer
Liiina

Jag tyckte det översta linnet va väldigt fint i ryggen :)
Var köper du dina Freddy träningsbyxor?

Svar: Ja de va väldigt fint i ryggen :) lite olika beroende på var de finns. www.fitnesslifestyle.se www.freddystore.se www.onemorerepstore.se www.elitstore.se
Malin

2014-06-14 @ 23:33:29
vanessa

Tyckte det rosa va skitfint...var e det från? :)

Svar: Från bikbok :)
Malin

2014-06-15 @ 06:12:35
URL: http://booblusisous.blogg.se
Vanessa

Okej tack, misstänkte det, ser ut som deras prislapp.. haha :P
Ska se om jag hittar det idag.. men jag vet vad du menar att man ser ut som ett tält framifrån, jag köpte ett glt sidenlinne från hm. det är skitsnyggt i ryggen men framifrån hänger det rakt ut..och rakt ut från där brösten slutar också ju.

Så såna sidenlinnen är skitsnyggt faktiskt på de som knappt har några bröst, då ligger det längst kroppen men fladdrar löst... tycker dte är skitsnyggt.

Men jag vill ändå ha såna linnen.. och då ska jag.. haha.. men jag tycker det ändå är okej om jag ser ut som ett tält, jag vet ju vad som finns där under.. och ibland gillar jag det...ser ut som man inte ansträngt för visa upp sig. Men jag brukar, eller måste ta större storlek än vanligt annars kläms tuttarna ihjäl och dte är ju inte snyggt och det ska ju hänga löst...(därav blir det perfekt på småbröstade hihi) äsch varför skriver jag en massa.

skit... sorry :P

Svar: Haha ja när det inte är stretch måste man ta en större storlek för brösten 🙈 sen är de svårt vilka toppar man ska ha under för de är ofta tunna band och öppen rygg. Såna där freebra eller va de heter kanske man borde införskaffa :)
Malin

2014-06-15 @ 09:14:08
URL: http://boobluscious.blogg.se
Anonym

Tyvärr är de ju så.. Alla kläder görs ju för långa människor som är smala utan bröst och rumpa. Jag hittar aldrig något som sitter bra. Det är väl lite som citatet säger "skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked"....

Svar: Haha precis! Man får kanske starta ett företag med figursydda kläder för de med kurvor :P
Malin

2014-06-15 @ 10:06:30
Frida

var har du köpt dina beiga byxor? skit snygga!

Svar: De är freddy wr.up som jag typ använder hela tiden 😄 :) vet inte om de finns kvar i ljusbeige men kika på www.fitnesslifestyle.se. Har även andra färger o älskar alla! :)
Malin

2014-07-26 @ 21:12:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0