Svettisch

Idag tränade jag till en my låt på gymet, brukar ofta känna mig mer fokuserad och motiverad när jag har en bra låt i lurarna. Så den spelade jag nästan under hela passet haha! Kan lägga upp den imån :) 
 
Blev biceps, mage och cardio idag. Även endel handstående som gick väldigt bra. Är från dag till dag detdär! 
 
Ätit va tredje timme de senaste dagarna, inget småätande eller onyttigt. Men köpte på mig två såna små chipspåsar :P Aja de är jag värd idag ^^
 
Mitt hår är jäkligt långt när det är plattat! Fast jag gillar det!
 




Kommentarer
Malin

kan du inte skriva mer om Vincent?

Svar: Jag försöker skriva om han då och då när det finns nåt att skriva om :) Men det kommer upp ett inlägg om han imån och fina bilder jag tog idag på honom ^^
Malin

2014-06-18 @ 21:57:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0