TB

Är faktiskt väldigt kul att gå tillbaka i bloggen och läsa mina tankar jag hade då om träning och hur vardagen såg ut då. För drygt ett år sen va jag höggravid, åt skitmat varje dag och va orolig hur min kropp skulle se ut efter förlossningen. Va ständigt inne på instagram och olika fitnessbloggar och suktade efter dessa vältränade kroppar man såg och då kändes det bara som en dröm att få ha en sån kropp. Tänkte att det inte går bli sådär fast igen när man fött barn och jag va ju så långt ifrån fast som höggravid, förutom på magen då ;)
 
Men nu är jag där jag önskade jag skulle va när jag va höggravid och inte kunde träna. Hoppades på att komma i form till sommaren därpå och jag är glad jag lagt ner all den tiden och jobbet jag gjort. Trodde aldrig jag skulle va där jag är idag. Från att inspireras av alla dessa vältränade personer till att inspirera andra är väldigt kul och givande :)
 
 
Ett inlägg från 11 maj 2013
 
Tycker jag har kommit ganska nära målbilden :)
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hihi ser lite ut som en pung som sticker ut :P men grymt bra jobbat!!!

Svar: Haha pung? Du har nog inte sett en pung i trosor va?
Malin

2014-06-16 @ 19:48:10
Anonym

Nej men jag menar när man såg bilden på håll alltså rumpan som man skymtar mellan benen hihi :)

Svar: Hahaha har helt missat det xD
Men det är mina skinkor iaf :P
Malin

2014-06-16 @ 20:49:07
Anonym

Haha bara min knäppa fantasi :D jäkligt snygg kropp har du!!

Svar: haha tack. Tog faktiskt bort den bilden på insta nu, vill inte folk ska tro jag har en pung :P
Malin

2014-06-16 @ 21:41:28
Yvonne

Du är grym! :)

Svar: Tack ^^
Malin

2014-06-16 @ 23:18:38
johanna

Kommit ganska nära? Ser snarare ut som att du redan gått om den tjejen för ett tag sedan när det kommer till att vara vältränad. Helt otroligt vilken förvandling du har gjort. Från en helt vanlig tjej till världens superkvinna. Grymt jobbat!

Svar: Tack så mkt söta du! <3
Malin

2014-06-19 @ 10:04:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0