Vårda mitt hår

I början när jag sätter i löshår tycker jag alltid det känns så himla torrt och risigt. Men det är för det aldrig kan bli lika lent och mjukt som ens eget hår då läshår inte återfuktas naturligt. Men nu när man vant sig vid den nya känslan så känns det mycket lenare. Är ändå väldigt bra kvalite på håret, har haft mycket värre löshår om man säger så. 
 
Jag använder bara lanzas produkter som jag skrivit innan. Tycker de är väldigt bra och allt luktar så gott och känns bra i håret. 
Använder mig av schampoo i duschen, sen en hårinpackning som man lämnar kvar i håret så använder ingen balsam. Sen till sist använder jag healing oil både i fuktigt och torrt hår. 
 
Stylar det enbart med plattång. Är allt som behövs. Nu har jag en platttång som är rundad, alltså hårdplasten över tängen är inte kantig utan rundad. Då jag lockar håret med plattång blir det lättare. Ska se om jag kan göra en video hur jag lockar det, får se om jag lyckas :) 
 
 
Lite udda bild, men de är rätt långt trots allt! 🙈 




Kommentarer
Anonym

Vad heter produkten som du har i håret efter schampot? :)

Svar: Lanza trauma treatment 👍 :)
Malin

2014-06-23 @ 22:00:10
FrökenTV, bloggen om tv och film

så fint hår

Svar: Tack 😊 :)
Malin

2014-06-24 @ 12:12:00
URL: http://efji.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0