wrup shorts

Två stycken av mina träningswrups har spruckit i grenen, fast de har också använts jääkligt flitigt, säkert mer än de flesta använder sina träningstights på ett år då jag nästan hade de under varje pass :) De ska ju inte gå sönder men det va inga problem alls att reklamera dom på onemorerep eller fitnesslifestyle. Så nu har jag ett par shorts och ett par långa gråa fast i ljusblå färg. Jag behövde verkligen ett par shorts som även ger en fin form och som inte kasar upp. Dessa ger en fin rumpa men de va för tajta nertill vid sömmarna så de trycker in fettet så de blir en bulle under. Hatar det. Så jag töjde ut sömmarna så alla sprack så måste sy om där. För wrup trycker ju in under rumpan, så just med shortsen så är de inte följsamma vid låret, så det är de negativa. Men de kanske töjs nertill, får se :) Men jag älskar färgen! Det är en lite matt orange och jag passar bäst i dessa varma toner.
 
 
 
 


Kommentarer
julia

Så snygga! Vilken storlek har du åp dina wr up shorts och byxor?

Svar: Wrupshortsen är väldigt små vid låren o ingen stretch så vet inte vilken storlek jag bör ha. Men annars har jag xs
Malin

2015-01-22 @ 12:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0