Zebra and lace

Har hittat en superbra sida med massa snygga bikinis! www.beachwear.se Jag har köpt två chynnadolls bikinis tidigare och de hade de bikinisarna där och andra märken. Älskar när de är lite annorlunda sen gillar jag scrunchbutt bikinis mycket. Fast man visar ju en helt del, kan nog rekommendera att ta en storlek större i både överdel och underdel. Jag har S i underdelen och är lite på gränsen och L i överdelen.
Kommer ta bilder med den på så ni får se hur den verkligen ser ut :) Men jag älskar mönstret och färgen <3
Härär bikinin :)
 
 

 
I have found the perfect page for super cute and exklusive bikinis, www.beachwear.se. Its free shipping worldwide :)
They are little small in the sizez so you maybe need to go up one size.
I love the colour and you going to see picture on the bikini when Im wearing it :)
Here is the bikini I have. It is scrunchbut in the bottom as you can see :)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0