500

Glöm inte följa mig på instagram där jag ibland lägger upp bilder och videos som inte kommer upp här :) 
Igår fick jag drygt 50 nya följare vilket är kul. Det blir ju mkt roligare att uppdatera när man har fler följare och när man får respons på ens bilder. Man skriver med folk som har samma intresse osv. 

För att ha en intressant profil så tycker jag man ska ha ett tema, om man nu inte mest vill dela med vänner som känner en. Jag följar inga som lägger upp vardagsbilder då jag inte finner det intressant om man inte känner personen.  Jag har min viktresa som tema, lägger ut min utveckling, recept på nyttiga recept och ibland bilder på Vincent. 
Så jag tror den största skalan som följer mig är mammor som vill komma i form, har iaf fått mkt frågor från mammor som vill ha tips :)

Hade gärna lagt ut bloggen på instagram men jag vill helst inte mina  nära ska läsa den. Den är så personlig och jag känner inte de behöver läsa alla tankar jag har och se alla egobilder på min kropp haha. Sen tror jag min blogg skulle sticka några i ögonen då jag lägger upp mkt bilder på min kropp. 

@malinbjork_





Kommentarer
lisa

Vet inte dina nära om att du har en blogg?

Svar: Jo det vet dom, eller iaf min bror och min närmsta kompis. Men de har aldrig frågat om den :)
Malin

2014-03-12 @ 22:17:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0