Bikini season

Mitt favoritplagg är bikini och klänningar/shorts. Speciellt nu när det sitter bra, då blir det också att man shoppar destu mer. 
Men jag har knappt köpt några vardagskläder det senaste året, känner verkligen jag behöver nytt! 
Får ta det när det blir varmare så kan jag köpa sommarkläder :)
 
Tror denna sommaren kommer gå fort tyvärr! Men vet inte än om min vardag kommer skilja sig sådär jättemkt sen efter mammaledigheten. Tror inte jag kommer hitta ett heltidsjobb på direkten. Men jag är så glad att jag har hela sommaren ledig där vi kan ha semester tillsammans och hitta på massa saker med Vincent! Sen får vi se om det blir en utomlandsresa i vinter. Men då gäller det att spara!
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0