Blue corn rewiew

Har inte använt denna ansiktsmask sådär jättelänge men det får bli en recension iaf av vad jag tycker om den hittills. Jag är inte så bra när det gäller vilka ingridienser man ska undvika i skönhetsprodukter, men den är iaf miljövänlig.
 
Jag tycker den känns väldigt bra för huden iaf, den torkar väldigt fort på huden och när man sköljer av den är huden sådär len och återfuktad. Brukar ha den på i 30-45 minuter.
 
Jag har inte haft finnar på länge nu iaf. Hade alltid nån innan, men det problemet har minskat mkt sen graviditeten. Gäller att ta hand om kroppen inifrån så kommer det synas på utsidan.
 
Jag gillar att ha produkter hemma där man kan ta hand om sig lite extra. Har varit väldigt dålig på att köpa skönhetsprodukter då de mesta pengarna går till träningskläder haha. Känner fortfarande jag inte har tillräckligt med kläder, måste ha fler toppar haha! Men först blir det löshår, sen ett par till wrup byxor :D
 
 
Danny brukar kalla mig för ankan, förstår inte vad han fått det från?
 


Kommentarer
Anna

Fixade mitt löshår såhår, tejp! http://www.löshår-hårförlängning.se/loshar-tejp/

Svar: Gillar inte tejp. Kör på keratinvax :)
Malin

2014-03-25 @ 21:52:19
URL: http://www.customfoo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0