Blue filter

Är väldigt svårt att få till en bra skärpa på kameran, så man måste fota mycket och hoppas skärpan blir bra. Sen är det lite svårt att sätta fokus på en helt vit vägg då jag sätter den på självutlösaren.
 
Ätit bra denna veckan hittills iaf, förutom de lilla lösgodiset jag hade kvar sen söndagen och 3 rostade mackor med smör :S När det finns onyttigt hemma har jag svårt att låta bli att äta upp det. Va egentligen Vincents bröd men när man fryst in brödet blir det så torrt när man tinat det. Men annars har jag ätit väldigt bra. Träningen behöver jag inte ens skriva att den har gått bra för jag missat aldrig ett träningspass om jag inte är sjuk eller måste göra nåt så jag inte hinner :) Så träningen är enkelt att sköta!

Jag märker så fort när jag äter lite kolhydrater och socker, magen är inte alls uppsvälld och jag känner mig mkt smalare. Jag tror jag väldigt lätt samlar på mig mkt vätska, däremot brukar jag kunna äta matvete utan problem så det får ersätta pasta, potatis och ris.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0