Boobie

Jag är orolig för mitt ena bröst. Det brukar va mindre än det andra, men nu är det mkt större istället. Måste ökat 1-1.5 kupa på bara det bröstet.
Kan man göra det under mens? Har aldrig lagt märke till att de blivit större innan, och det är konstigt det bara är ena. Det är inte hårt eller gör ont så är nog inte kapsel, får se om det blir mindre igen. 
Man är extra orolig att förstöra brösten nu när man tränar så mkt. Jag tränar inte bröst men bröstmuskeln involveras i många övningar ändå. 





Kommentarer
Johanna

Var har du köpt förvaringen att ha över badkaret? Har ett i plast men trä va snyggare!

Svar: Jag vet inte tyvärr. Är mina föräldrar som köpte det för längesen. Men kan tänka mig det kan finnas på ikea eller kanske jysk?:)
Malin

2014-03-01 @ 19:26:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0