Bra dag

Idag har det varit en jättebra kost- och träningsdag. Eller hela veckan har varit bra. Idag fick jag ett väldigt bra "rus" av ripped innan träningen. Är den effekten man vill få av den. Man känner sig nästan lite påverkad, lyckorus och man får positiv energi för att träna. Hade inte alls dendär höga pulsen idag. 
Körde triceps, nedre rygg, mage och 30 min cardio. 
Va sjukt brun idag då jag inte duschat av bus krämen sen igår. Denna luktar knappt nåt och ger en väldigt fin färg (vita liberata), så man kan duscha av den
 
 


Dagens kost:
 
Frukost: gröt
 
Lunch: quornbullar, matvete, sallad, broccoli och lättcreme fraiche
 
 Mellanmål: kvargröra med banan
 
Efter träning: en proteinshake och omelett med en sallad
 
Kvällsmål: kaseinpudding med bär
 
 
 
 


Kommentarer
Erica

Hej!
Vilken vita liberata använder du?:)

Svar: är denna jag har :) Men den är väldigt mörk :) men endel försvinner efter man duschat
Malin

2014-03-19 @ 20:17:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0