Brun

Blev så sjukt brun när vi va i Cypern sist. Hade såå gärna velat åka iväg i sommar. Men en utomlandsresa är så dyrt. Sen är man kanske bara borta 1 vecka. Och så mkt pengar på bara en vecka kan ibland kännas ovärt. Samtidigt älskar jag att resa och hade önskat man hade pengar att göra det oftare. Men det handlar om val och prioriteringar. Jag kan känna jag får ut mer av att tex köpa möbler och saker till hemmet, för de kommer man ha en lång tid. Så jag och Danny gör inte så mkt saker som kostar utan vi köper hellre prylar. Men tycker vi får bättra oss på att göra utflykter oavsett om det mesta kostar pengar.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0