Celsius

Flängt väldigt mkt idag. Skulle till tandläkaren idag, men när jag väntat i väntrummet i 20 min över min tid sa de att de ligger endel efter så hade inte fått tid föränns tidigast 45min efter min tid. Och det hann jag inte vänta på då jag skulle till läkaren med Vincent så fick boka en ny tid. Väldigt drygt när man kört ner till stan och betalat parkering för att sen köra hem. 

Blev ett sent pass idag så köpte en celsius innan, hade massa energi och va inte alls speciellt andfådd. Fick ett bra pump av den. Sen är Celsius så himla gott (men dyrt). Så det blev ett bra axel, triceps och magpass idag. Kände jag fick ordentlig kontakt med magen. 


Ätit väldigt bra idag med! Skönt att man hållt sig till sina mål och ätit kalorisnålt. 

Frukost: gröt

Lunch: det nedan

Mellanmål1: en proteinbar, ett äpple

Mellanmål2: en proteinbar + 1 celsius

Efter träning: en proteinshake

Middag: linssoppa

Kvällsmål: om jag blir hungrig blir det ett granatäpple





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0