Då och nu

Jag tror aldrig jag kommer få bort den lilla putmagen som jag fick efter graviditeten, tror det har töjt ut sig på nåt sätt och inte vill gå tillbaka, som är helt förståligt. Jag kan få bort kulan när jag spänner bålen och magen,men såfort jag inte spänner är det en liten kula där som känns som en hård ballong. Den har minskas med tiden men känns som det stannat av lite. Men jag stör mig inte på det särskilt mycket, det hade ju kunnat varit mkt värre. Jag är bara glad min kropp dragit ihop sig så pass bra ändå och jag hoppas jag har lika tur efter nästa barn :)
 
 
 
Bilderna med rosa kläder togs september 2011 innan min andra operation, tror de va dagen innan tom
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0