Dag 1 på deffen!

Nu är dagen D här och jag hoppas jag kan komma närmare de resultat jag är ute efter. Kommer va striktare denna gången, eller försöka. För jag är inte mer än mänsklig och jag får mina cravings. Men jag och Danny får stötta varandra. Är stolt över han då han klarat att hålla sig från onyttigt änsålänge och gått ner 3 kilo på 2 veckor, (va inte tre veckor han deffat). 
 
Igår pratade jag med en på gymet som jag börjat snacka lite med, han är likamkt stammis som mig och man märker att de som ofta är på gymet börja hälsa på en, så tillslut blir gymet socialt också trots att man tränar själv :) Jag är inte den som vill stå och prata när jag tränar, utan jag är där för att träna, men tycker det är kul att komma i kontakt med nya människor som har samma intresse som en själv :) 
 
Men iaf så sa han att han är väldigt imponerad av min insats på gymet, han ser att jag kör lika hårt som han själv och mesar inte. Han sa jag är den enda tjej som han sett som tar styrketräningen seriöst där man är engagerad till sin träning och kör hårt. Det gjorde min dag att höra det. Såna kommentarer ger mig verkligen en spark i baken och man förstår mer och mer hur hängiven jag är för träningen. Jag kör hårt och man kan inte beskriva känslan när man ser resultaten av ens träning i spegeln. När man ser alla konturer i spegeln, man känner inte igen vissa delar av kroppen där jag byggt muskler som jag aldrig haft innan. Tex mina axlar ser inte ens ut som "mina" axlar längre, de är en helt ny form på dom vilket jag tycker är väldigt kul för har alltid hatat mina små axlar :)
Är det jag älskar mest med styrketräningen för man kan verkligen forma sin kropp!
 
Men en sak som va väldigt tråkigt igår är att jag inte kunde göra chins. Eftersom man även tränar bröst så gick det inte, ömmade väldigt mkt då ena bröstet pressades mkt utåt så fick avbryta.. Jag som övat så länge och haft som mål att klara utan hjälp, och jag är så nära! Kan köra med bara 5 kg hjälp så blir det såhär. Så det har hänt en hel del på en vecka med brösten för kunde köra chins förra helgen. Men får helt enkelt ha nya mål. Hanstående är iaf nåt jag börjar bli rätt bra på! En annan sa att jag nästan är där och det är mest uthålligheten jag behöver öva på.
 
 


Kommentarer
Josse

Om du kommer föra kostdagbok kan inte du lägga det under en specifik flik så man själv som läsare kan gå in och kolla? Hade varit jätteschysst! :D

Svar: Hej. Jag hade tänkt göra en ny katergori som kommer heta deffa eller nåt :)
Malin

2014-03-24 @ 11:50:57
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0