Dag 1

Älskar effektiva dagar. Målade klart hallen imorse (ett jäkla jobb), sen blev det två timmars träning när Danny kom hem. Kommer bli tvåtimmarspass nu när jag kör ca 30min cardio efter. Sen stack jag och Vincent till K-rauta och köpte tapetlim och sen in på citygross och köpte en liten fin blomma som jag ville ha vid handfatet i badrummet :) 

Har ätit väldigt bra idag, inget småätande och nyttigt. Det enda som jag åt som inte kommer bli ofta är kokosglass. Fan vad gott det är, smakar precis som vaniljglass. Lägger ut recept imån för gjorde lite annorlunda :)
Men en portion innehåller 400kcal så det är nåt jag kommer unna mig nån gång i månaden bara. 

Denna veckan kommer jag inte träna efter mitt nya träningschema då jag kommer vila torsdag istället. 

Börjar få ordentliga biceps nu :)

Frukost: Gröt

Lunch: torsk med broccoli, ris och aji

Innan träning: En celsius

Träning: axlar, triceps, mage, cardio

Mellanmål: kvarg med bär och proteinpulver

Middag: äggröra med två äggvitor och ett helt ägg, quornfärs, lök och broccoli med sockerärtor och sallad

Kvällsmål: kokosglass



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0