Dag 2

Är bara dag två på deffen och har redan unnat mig tre våfflor. Sen på torsdag blir det våfflor igen och sen ska vi beställa hem mat på kvällen då vi ska fira min bror. Så den första veckan blir inte lika strikt som de andra känns det som. Men det är helt upp till mig vad jag stoppar i mig, är ju inte tvungen o äta onyttigt. Men jag har verkligen supersvårt att motstå när det finns framför mig, sen nöjer jag mig inte med en våffla tex utan vill ha meeer! 

Hade ett väldigt bra och effektivt pass idag med bra fokus, mycket svett och fick bra kontakt med musklerna. 
Blev rygg, biceps, nedre rygg, mage, handstående och cardio. Blir lite konstiga upplägg denna veckan. 
Men en väldigt obehaglig grej hände när jag körde biceps med hantlar, mitt ena bröst bubblade till så det lät rätt högt, typ knastrade. Vet inte om det va en bröstprutt som jag kallar det eller vad det kan va. Brösten har blivit mkt mindre den senaste tiden, känner de är försmå och bolliga med brett mellanrum. Va mkt större den första tiden efter op. Men jag har gått ner mkt i fett och förlorat i stort sett all bröstvävnad. 



Samma lunch idag med. Riktigt gott!
Lite för mkt ris så nästa gång jag gör matlådor blir det mer broccoli istället. 

Frukost: Gröt

Mellanmål1: en proteinshake

Lunch: det ovan

Träning: det jag skrev ovan

Mellanmål: kvargröra, tre våfflor med vaniljkesella

Middag: kaseinpudding med bär och dn kiwi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0