Dag 3

Jäkla vilken dag. Har städat i stort sett hela dagen idag, dammsugit och svabbat hela golvet, dammat överallt, rengjort överallt i köket. Tror vi aldrig haft det såhär rent hemma som nu, härligt:) 
Sen efter jag tog min celsius blev jag supertaggad för mitt benpass. Blev drygt 2 timmar så kom inte hem föränns strax i 20.00 ikväll. Helt slut nu men det är förståligt. Blev ett riktigt bra benpass idag, körde som fan. Blev även mage, handstående och cardio. Känner jag blivit mkt bättre på handstående den senaste tiden. Klarar flera gånger över 10sek. 


Frukost: gröt och en kaffe

Lunch: torsk med ris, aji och sallad

Mellanmål1: kvargröra

Mellanmål2: chokladshake och en celsius

Träning

Middag: äggröra på 1 helt ägg, två äggvitor, quornfärs, röd lök, broccoli och spenat med en tomat

Kvällsmål: kaseinpudding


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0