Dag 6

Snart 1 vecka av nio av deffen. Går fort nu! Sen när deffen är över är det soommar! Så underbart. Då vill man verkligen känna sog nöjd med sin deff och det som hänt :)

Va väldigt skönt att träna idag! Blev axlar, mage, handstående och cardio. Kör ca 30 min crosstrainer efter och ca 10 min handstående. 
Sen va det riktigt varmt idag så kunde cykla i bara tröja :) Detta har varit den nyttigaste lördagen på längr, men jag gjorde bara ett fel när jag köpte hem en halv subway. Va sjukt hungrig efter jag och Danny va och shoppade på grand samarkand. Men ändå en bra dag! :)

Mitt nya linne från hm. Är samma modell som mitt rosa som är mitt nuvarande favoritlinne, så körde på ett orange med :)


Fan vad gott! Vaniljkesella med jordgubbar! Detta blir mitt cheatmeal i veckan :) 

Frukost: gröt

Lunch: tacosallad

Träning: två timmar - axlar, mage, cardio -400kcal

Mellanmål: kvargröra

Middag: en halv subway och lite fågelfrön

Kvällsmål: vaniljkesella <3



Kommentarer
Anonym

ville fråga dig vilken bus du använder och hur du får det jämnt? tack för en bra blogg

Svar: Jag tänkte göra en recension av de jag testat. Jag har kört på lite olika senaste tiden :)
Malin

2014-03-30 @ 12:51:59
Anonym

ville fråga dig vilken bus du använder och hur du får det jämnt? tack för en bra blogg

2014-03-30 @ 12:52:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0