Dag 7

En vecka har gått på deffen! Nästa vecka kommer jag bli ännu striktare. Kommer äta kvargröra till frukost och mindre portion ris till fisken. 
Det är egentligen denna måndagen jag tänkte börja deffa så man kan säga denna veckan fått vara en mjukstart :)

Idag blev det rätt kort pass, ville inte va borta för länge om Vincent skulle va jobbig. Sen blev jag ashungrig :) blev mest maskiner och höftlyft pga knät. Sen gick vi en pw till ica sen. 

Gillar mina nya soc tights :)


Älskar konturerna som kommer fram mer och mer på armarna!

Frukost: gröt och en kaffe

Lunch: tacosallad

Träning

Mellanmål: kvargröra med banan

Mellanmål2: ett äpple

Middag: icas plocksallad

Kvällsmål: kaseinpudding med färska jordgubbar






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0