Dag 8

Vad mycket kalorier jag förbränt idag. Trots jag ätit mer än jag tänkt så liggee jag nog på ett rejält underskott. Skulle ju egentligen ha vilodag idag men ni vet ju hur jag är. Så jag stack iväg och tänkte köra lite cardio och mage. Ble ett rejält magpass, -400kcal på crossen, några bicepsövningar och handstående.
Har märkt jag tränar som bäst på kvällen, gärna med en celsius. Hade massa energi så att man ville riva gymet typ. 
Vid omklädningsrummet pratade jag med en tjej vilket är första gången sen jag började. Men just tjejer är mer reserverade och jag har rätt svårt att ta första steget för kontakt. För jag lär gärna känna nya personer som gillar träning lika mkt som mig. 



Frukost: gröt

Träning: En timmes powerwalk

En proteinshake

Lunch: torsk med ris, sallad och aji

Mellanmål: kvargröra

Mellanmål 2: 2 finncrisp med smör och en papaya

Mellanmål 3: gröt

Träning: mage, biceps och cardio

Middag: proteinpannkakor med bär

Kvällsmål: kaseinpudding



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0