Dagens lunch

Detta kommer jag äta resten av veckan som lunch. Riset kommer va den enda rena kolhydratkällan per dag och äts innan träning. Men imorse fick det bli gröt men tror jag ska äta gröt den första veckan, sen nästa vecka blir det kvargröra så jag trappar ner istället. Men kommer sakna min gröt! 
 
 
Väldigt gott! 
Ugnstekt torsk med ris, kokt broccoli och aji. 


Aji är en sydamerikans dressing som verkligen passar till allt! Så det kommer jag äta till maten för den innehåller knappt några kalorier och är supergod.
 
En portion aji:
 
Riv 2 tomater
Pressa 1/4 citron
Lite olivolja
Koriander (fryst koriander går lika bra som färsk)
Salt,peppar
Chilisås om ni har eller en bit chili
 


Kommentarer
Emelie

Varför kan du inte äta gröt?

Svar: Det innehåller mer kalorier än kvargröra så därför tar jag kvarg :)
När man redan är smal är de extra svårt o bli av me de sista kilorna så de gäller o va strikt :)
Malin

2014-03-24 @ 13:47:29
URL: http://www.misstrong.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0