Fika

Snart kommer 5 mammor hit med sina småttingar. Ska bli kul för Vincent va ju inte med förra gången då han va sjuk. Och Danny har inte sett dom sen vi va på sista besöket i vinter så han ser fram o träffa bebisarna. 

Jag tycker det är väldigt kul att bjuda hem folk, att fixa hemma, baka och bjida på nåt gott. 
Kommer bjuda på fullkornsvåfflor jag gör själv och vanliga våfflor. Som tillbehör blir det vispad grädde, socket, mixade bär och vaniljkesella mixat med hallon. Sen massa frukt de andra tar med sig så det ska bli gott :) Får verkligen försöka inte äta för mkt, jag är ju en riktig gottegris :S Sen bjuder jag på lindor med o det är ju sååå gott :S






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0