Fixa hemma

Idag ska jag vara lite kreativ och måla hallen vit. Sen ska jag montera sittbänken jag köpte igår från jysk. Fan vad jag velade vilken bänk jag skulle ha. Hade velat ha den vita läder bänken från nätet men den är för bred att ha i hallen så den hade gått ut lite framför dörren. Men det fick bli denna, bra förvaring och skönt man kan sätta sig ner.
Sen hade jag lika svårt att välja tapet, tänkte ha nåt mer mönster men samtidigt vill jag inte ha för mkt mönster utan mer enkelt så fick bli denna vita tegelväggen. Där kan man sätta upp ljuslyktor eller kanske ha en sån klädhängare som ser ut som ett träd, trappstege osv. Men jag får börja här :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Vart hittade du den tapeten? :)

Svar: På rusta. Kostade bara 199kr rullen :)
Får se om tapeten kommer upp denna veckan, för då kan du se hur den ser ut på väggen :)
Malin

2014-03-23 @ 19:34:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0