Formbilder

Haha vet inte hur många gånger jag har haft formbilder som rubrik. Så det blir mkt formbilder.
Men det kan gå i vågor när jag känner jag har lust att ta riktiga bilder på min kropp. Det är inte så kul att fota en själv när man inte känner sig i form, oftast är det bara en känsla för oftast ser jag mkt mer vältränad ut på bild än vad jag känner mig. Som i veckan när dessa bilder togs kände jag mig uppsvullen och hängig i kroppen. Men jag passade på när det va bra ljus ute. Det är inte mina bästa formbilder, de bästa bilderna på min kropp tror jag kommer tas efter min deff. Tror många frågar sig varför jag ska deffa som redan är smal? Men det handlar egentligen inte om att jag behöver gå ner i vikt eller att jag har för mkt fett. Men jag vill definiera mina muskler mer, försöka få en smalare midja och mer markerade armar. Sen i höst ska jag försöka bygga mer, inte råbulka men ska försöka släppa min vikt och äta som två hästar istället för en.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0