Gamla bilder

Nu va jag inne i den externa hårddisken igen och fann lite gamla kroppsbilder. Tror det va år 2010-2011 de togs. Jag har ju alltid känt mig smal, men nu tycker jag snarare jag har varit smalfet större delen av mitt liv. Alltså att jag har en väldigt smal benstomme men mkt fett, så man har kanske sett smal ut, speciellt med kläder.
Hade inte en enda muskel i sikte och så usel hållning. Är så glad jag byggt om min kropp, mina lår har börjat få former, höfterna, axlarna, magen är tajtare. Styrketräning påverkar så otroligt mycket på ens kropp och det förbränner fett samtidigt. Visst man blir egentligen större, men på rätt ställen och där man väljer att träna hårt. Axlarna är större, men det har jag alltid velat, och rumpan försöker jag få större. Som jag skrivit innan så kan man inte punktförbränna, men man kan påverka vart man vill bygga muskler :)
 
 
 
Haha jag vet inte varför jag alltid gjorde så med fingrarna när jag blev fotad, en liten signatur haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0