Gårdagens upplägg

Igår tränade jag utan aminosyrorna, va faktiskt inte lika andfådd som i lördags. Ska va utan det ett tag och sen testa igen. Men saknade dom igår för de är så himla gott ^^

Blev ett bra ryggpass igår, körde väldigt tungt så hade inte alls mycket energi för biceps sen. Nästa gång kör jag biceps först.

Mitt upplägg för rygg

Chins: 5kg hjälp 2x8, 10kg hjälp 2x10

Marklyft: 40kg 4x10-12

Hantelrodd: 18kg 4x12

Rudern rowing: 50kg 4x12

Sen körde jag två övningar i kablarna men vet inte vad de heter, blev även smala latsdrag men minns inte vilken vikt.



Kommentarer
Josse

Vilket snyggt linne, älskar den färgen!! :D

Svar: Tack!:)
Malin

2014-03-03 @ 10:37:07
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0