Gel nails

Jag orkade inte vänta mer nu, så jag målade naglarna med gele i fredags. Tänkte vänta tills jag satte i mitt löshår, men de växder ändå inte då de flikat sig högst upp, och det försvinner aldrig för det flikar sig neråt hela tiden. Så enda sättet för mig att få långa naglar är gele helt enkelt.
De är jäkligt tunna med gele men inga problem när jag ändå har gele hela tiden som skyddar. 
 
Testade mitt nya ljusrosa glitterlack. Har väldigt många rosa nu :) Men det är min favoritfärg på naglarna.
 
Det helsosa lacket heter gotcha, gillar det väldigt mycket
 
 
 


Kommentarer
Elin

Mina naglar flikar sig med nu.. Hopplöst :)

Svar: Jasså. Jag hatar när de flikar sig, det tar aldrig slut :)
Malin

2014-03-31 @ 16:42:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0