Grubblar

Det har varit rätt sällan som jag grubblat över saker. Men när jag väl gör det har det med pengar att göra.. 

Jag hatar när de inte vill flyta på, för man är så beroende av sin inkomst så man kan betala alla utgifter. 
Kollade på fsk ikväll och det står fortfarande att min preliminära utbetalning nu i mars är 3800kr. De är bara till 6 mars jag får betalt för. Vet inte om de inte hunnit uppdatera eller om jag ens kommer få för alla dagar jag planerat för :S 
Anledningen är att Danny inte hade fört över sina dagar till mig men det är fixat för några veckor sen och det är godkänt. Men förvånar mig inte om det ska krångla och att pengarna inte kommer in.. Fan hatar ligga och oroa mig, måste ringa dom direkt imånbitti (och stå i kö hela förmiddagen).  En sånhär liten sak som det egentligen är gör att jag har en klump i magen, känner mig superstressad och oroad. Vill bara det ska bli morgon så jag kan ringa dom. För måste ha mina pengar för 3800 räcker inte ens till hyran..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0