Hallen

Nu börjar det bli mycket som jag vill fixa hemma. Men hallen är nåt jag glömt bort, inte tänkte så mkt på det. Men det måste med fixas. Jag såg att det är beiga väggar där, trodde ju det va vitt. Så det måste målas och ena väggen ska tapeteras i nån fin svart,vit tapet :)
Kan bli att vi gör om hallen redan i helgen :D
 
Hallen idag, inte alls stilrent eller passar in med resten av inredningen
 
 
 
 
 

 
 
En snygg tapet. Men det måste jag kika vidare på :) Men denna va väldigt fin, ännu finare IRL
 
 
Undra om nån av dessa är snygg att ha i hallen?
Letat efter en sittpall med förvaring men de flesta är så dyra eller för korta.
Det va ju denna vi tänkte ha i vardagsrummet så den passar ju där med. Så kanske ska beställa hem denna o se hur den ser ut i hallen, annars kan man ju ha den i vardagsrummet :)
Annars tänkte jag mig denna från jysk, men den är lite kort. Men man kanske kan ha en klädhängare jämte, hade velat ha tree klädhängare men en sån kostar ju runt 3-4000kr :( För det hade varit snyggt med ledlampor bakom. Eller gör man en egen.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0