Inredning

Rusta har mycket fint och billigt. Kikade på deras hemsida är det är endel jag vill ha därifrån. Men kan inte shoppa på ett tag då vi måste spara och mitt hår kommer ju kosta endel. 
Alltid när det börjar komma en ny årstid så får jag sånt sug att köpa nya saker till hemmet och till mig själv. Fan att allt ska kosta haha!
 
 
Vill tapetseta en vägg i sovrummet med denna tapeten. Kostar bara 169kr och är 10m x 0.53cm
 
 
Två höga vita krukor med nån grön växt vid ytterdörren (utomhus)
Korgar att ha i köket. I dessa kan man ha bröd/kakor osv. Jag som aldrig äter nåt av dom, men bra att ha när man ska bjuda hem folk. Som tex mammagruppen kommer hit nästa torsdag, blir antingen scones eller våfflor, lutar åt våfflor ;)
 
 
Kudde och ljuslykta
 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0