Kaseinpudding a la vaniljglass

Igår åt jag bara en proteinshake efter träning, sen kaseinpudding med bär och lite naturgodis. Det blev min kvällsmat. Orkade inte laga mat igår. Men fick iaf i mig mkt protein vilket är det viktigaste, men man behöver ju mer näringsämnen än protein. 

Beställde vanilla ice cream och den va godare än double rich chocolate. Men väldigt mäktig så det tar ett tag att äta den. Men den smakade verkligen vaniljglass :) Kan tänka mig att den är väldigt god att ha i kokosglassen!
En portion innehåller hela 26 gram protein!





Kommentarer
Madeleine

Var beställer du allt ditt protein? :)

2014-03-13 @ 22:16:42
Madeleine

Var beställer du allt ditt protein? :)

Svar: Beställer allt på www.mmsports.se :)
Är body science whey 100 som jag har :)
Malin

2014-03-13 @ 22:16:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0